• 31-05-2010, 01:31:35
    #1
    Beyler iyi geceler, Geliştirmekde olduğumuz bir blogumuz var. Şimdi ben ilk önce samimiyetden kaynaklanan birşey söylemek istiyorum, Hoop teklif geldi yaptıralım gibi bir durum yok, Belki istediğimiz şeylerde olmayacak. Teklifleri alaçağız, Yazar arkadaşlardan ücretleri toplayıp yaptıraçağız. Hem bu fikir sayesinde yaptırmak isteyen arkadaşlarada ön ayak felan olabilir.

    Blog'a üye olundukdan sonra ;
    Facebook şeklinde ; Durumum kısmı olacak.
    Arkadaş oraya " r10'a sevgiler " diye başlık atacak, Blog'a üye olanlar ise buna yorum yapabilecek. Bu başlıklarda, Bağlantı paylaşılacak ve bağlantıların ( Video, Resim ) Kücü resmi olacak.

    Ben işi yaptıraçağım, Samimi olarak şimdi sadece teklifler almakla yükümlü olduğumu belirttim. Umarım ilgili arkadaşlar bulurum.
    Teşekkür ediyorum herkese.
  • 31-05-2010, 05:22:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam valla güzel iş olur, başarılar dilerim...
  • 31-05-2010, 13:25:05
    #3
    Malesef ilgilenen çıkmad arkadaşlar ?
  • 31-05-2010, 19:26:26
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ben tam olacak anlamadım. Facebook tarzında wordpress teması mı istiyorsunuz?
  • 31-05-2010, 21:03:09
    #5
    Bloomm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben tam olacak anlamadım. Facebook tarzında wordpress teması mı istiyorsunuz?
    Tema değil, Mod tarzı hocam.
  • 31-05-2010, 23:24:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema değil, Mod tarzı hocam.
    hocam wordpress sınırları o kadar geniş değil şuanlık ama bir scriptle eşleştirip birbirine bağlayabilirsiniz bu şekilde diğerinde olanlar anasayfa gibi wordpress sitenizde çıkar
  • 31-05-2010, 23:48:17
    #7
    Dur bir mantık yürütelim bir nasıl olur

    Tema basit onu css de dökersin..

    Phpyle eline alıp üyelerin görebileceği bir home.php dökersin (durumum girişini oraya atarsın) ..

    Orayı ajaxla süsleyip botlarda çalışan mantık bir submit kutusu koyarsın..Gönder deyince konu olarak gönderir..Bot mantığından sadece yazı başlığı (boş içerik gönderilebiliyor wp de) ve kullanıcı adını alıp facedeki stilde yerleştirirsin..

    Yorumlar içinde belki tam facebook tarzı cuk diye oturmaz ama yorumları da yazının altına gravatar resimleri kullanılacak şekilde monte edilebilir..

    Üyelere özel profil sayfasınıda author.php kullanıp geliştirilebilir..
  • 01-06-2010, 00:05:39
    #8
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dur bir mantık yürütelim bir nasıl olur

    Tema basit onu css de dökersin..

    Phpyle eline alıp üyelerin görebileceği bir home.php dökersin (durumum girişini oraya atarsın) ..

    Orayı ajaxla süsleyip botlarda çalışan mantık bir submit kutusu koyarsın..Gönder deyince konu olarak gönderir..Bot mantığından sadece yazı başlığı (boş içerik gönderilebiliyor wp de) ve kullanıcı adını alıp facedeki stilde yerleştirirsin..

    Yorumlar içinde belki tam facebook tarzı cuk diye oturmaz ama yorumları da yazının altına gravatar resimleri kullanılacak şekilde monte edilebilir..

    Üyelere özel profil sayfasınıda author.php kullanıp geliştirilebilir..
    Var olan bir temanın içine bir sayfa açarak bunu konulabilir.
    Örnek veriyorum ;
    www.blogadresi.com/durumum
    Giriş yaptığınızda son 50 adet durumumu görürsün, Gavatar ile avatarları çeker,
    Yeni gönder vs olabilir ? Nasıl düşünce yapılabilirmi Beyaz ?
  • 01-06-2010, 00:08:08
    #9
    @anarschi, benim bi ara wpuzmanında kullandığım üye duvarına benziyor