Dur bir mantık yürütelim bir nasıl olur

Tema basit onu css de dökersin..

Phpyle eline alıp üyelerin görebileceği bir home.php dökersin (durumum girişini oraya atarsın) ..

Orayı ajaxla süsleyip botlarda çalışan mantık bir submit kutusu koyarsın..Gönder deyince konu olarak gönderir..Bot mantığından sadece yazı başlığı (boş içerik gönderilebiliyor wp de) ve kullanıcı adını alıp facedeki stilde yerleştirirsin..

Yorumlar içinde belki tam facebook tarzı cuk diye oturmaz ama yorumları da yazının altına gravatar resimleri kullanılacak şekilde monte edilebilir..

Üyelere özel profil sayfasınıda author.php kullanıp geliştirilebilir..