Beyler iyi geceler, Geliştirmekde olduğumuz bir blogumuz var. Şimdi ben ilk önce samimiyetden kaynaklanan birşey söylemek istiyorum, Hoop teklif geldi yaptıralım gibi bir durum yok, Belki istediğimiz şeylerde olmayacak. Teklifleri alaçağız, Yazar arkadaşlardan ücretleri toplayıp yaptıraçağız. Hem bu fikir sayesinde yaptırmak isteyen arkadaşlarada ön ayak felan olabilir.

Blog'a üye olundukdan sonra ;
Facebook şeklinde ; Durumum kısmı olacak.
Arkadaş oraya " r10'a sevgiler " diye başlık atacak, Blog'a üye olanlar ise buna yorum yapabilecek. Bu başlıklarda, Bağlantı paylaşılacak ve bağlantıların ( Video, Resim ) Kücü resmi olacak.

Ben işi yaptıraçağım, Samimi olarak şimdi sadece teklifler almakla yükümlü olduğumu belirttim. Umarım ilgili arkadaşlar bulurum.
Teşekkür ediyorum herkese.