• 24-03-2010, 01:59:10
    #10
    www.vizyonsinema.com Buda el emegi göz nuru
  • 24-03-2010, 08:03:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    seyretal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.vizyonsinema.com Buda el emegi göz nuru
    guzelmis
  • 24-03-2010, 16:33:40
    #12
    web_sakat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadi arkadaşlar bileklerinizi konuşturalım wordpress siteleriniz tarzı konu olcak fakat kendi emekleriniz olan sitelerimizi yazalım ve sitenin özelliklerini yazarsanız neler yaptıklarınızı, tema kodlamas vs.

    ilk ben başlıyorum...

    www.facebookvideoindirx.com
    facebook video indirme sitesi
    sitede sadece sayfalama,akisment ve gzip eklentisi bulunmakta
    kodlama ve tema bana ait

    benden bu kadar sizleri görelim...
    Kodlama ve tema size mi ait:alla alla demekki 4klip 'in eski dağıtılan temasıda sizin öylemi :S
  • 24-03-2010, 16:55:50
    #13
    ben benim temalarımı yazıyım yoksa sitemimimi

    Bir çocuğum olana kadar "Bir anarşik çocuk günlüğü"
  • 24-03-2010, 19:52:52
    #14
    Üyeliği durduruldu
    burakscan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodlama ve tema size mi ait:alla alla demekki 4klip 'in eski dağıtılan temasıda sizin öylemi :S
    laflarımın bu kadar yanlış anlaşılacağını düşünmedim benim sitedeki temanın aynısı göster her heryeri aynı olcak... Gerek Video İçi Gerek Video Dışı

    seyretal adlı üyeden alıntı:
    Buda el emegi göz nuru]www.vizyonsinema.com Buda el emegi göz nuru
    gerçekden güzel

    anarschi adlı üyeden alıntı:
    ben benim temalarımı yazıyım yoksa sitemimimi

    Bir çocuğum olana kadar "Bir anarşik çocuk günlüğü"
    üstad size zaten lafım yok siz zaten harikasınız...
  • 24-03-2010, 22:34:34
    #15
    Üyeliği durduruldu
    walla normal hayattada böle a desem b anlaşılıyor... sadece öğretmenlerle shobet ediyorum diye yağcı dediler şimdi burdada aynısı adamlar iyi iş yapıyor yalan yok yağmı yapıoz şimdi adamın bana hiç bir yararı olmicak, ne satışta ne de alışta siz de kendinize gelin önce... yağcılarda incek var diyip de - rep vermekle olmuyor...
  • 25-03-2010, 00:04:58
    #16
    Forum kuralları da böyle, flood yapmayın diyor, flood yapılır anlaşılıyor
  • 25-03-2010, 15:31:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    www.medyaarkasi.net

    www.webkoliq.net

    www.4harf.net

    Temaların hiçbiri bana ait değil ama hepsi tarafımdan editlendi.
  • 25-03-2010, 16:33:08
    #18
    Üyeliği durduruldu
    sizin siteleriniz de güzel... iş te bu, yanlış anlaışmasında