Kodlama ve tema size mi ait:alla alla demekki 4klip 'in eski dağıtılan temasıda sizin öylemi :S
laflarımın bu kadar yanlış anlaşılacağını düşünmedim benim sitedeki temanın aynısı göster

her heryeri aynı olcak... Gerek Video İçi Gerek Video Dışı
seyretal adlı üyeden alıntı:
Buda el emegi göz nuru]www.vizyonsinema.com Buda el emegi göz nuru
gerçekden güzel
anarschi adlı üyeden alıntı:
ben benim temalarımı yazıyım yoksa sitemimimi
Bir çocuğum olana kadar "Bir anarşik çocuk günlüğü"
üstad size zaten lafım yok

siz zaten harikasınız...