walla normal hayattada böle a desem b anlaşılıyor... sadece öğretmenlerle shobet ediyorum diye yağcı dediler şimdi burdada aynısı adamlar iyi iş yapıyor yalan yok yağmı yapıoz şimdi adamın bana hiç bir yararı olmicak, ne satışta ne de alışta siz de kendinize gelin önce... yağcılarda incek var diyip de - rep vermekle olmuyor...