arkadaşlar sitem mozillada düzgün görünüyor fakat ie de sidebar alta geçiyor yazdığım pixel birine az birine fazla geliyor :S
www.ist4.com
sitem mozillada normal ie de bozuk görünüyor :S
5
●958
- 19-01-2010, 16:06:15Üyeliği durdurulduFeYSuMMeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimdeolebirkod yardimiylayapiliyordu Kodu bulamiyorumbirturlu ie 6 7 8 calisan - 19-01-2010, 16:15:57<div>'lerden kaynaklanıyor.Onları düzeltirsen sorun ortadan kalkacaktır.
- 20-01-2010, 01:29:14Üyeliği durdurulduArkadaş'a katılıyorum , kullandığın tema dosyalarının içindeki fazla <div> kodlarından kaynaklanıyordur.ATiPiSMoNT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2010, 01:49:51Düzeltmek derkenFeYSuMMeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<div>
<?cartkodcurtkod?>
</div>
Sen bu div'lerden birini kaydırırsan tema kayar.Bende aynı sorunu çok yaşadım.
Bu temayı editleyeceksen ie'de görüntüleyerek editle.
kolay gelsin.