• 19-01-2010, 12:10:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar sitem mozillada düzgün görünüyor fakat ie de sidebar alta geçiyor yazdığım pixel birine az birine fazla geliyor :S

    www.ist4.com
  • 19-01-2010, 16:06:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    FeYSuMMeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar sitem mozillada düzgün görünüyor fakat ie de sidebar alta geçiyor yazdığım pixel birine az birine fazla geliyor :S

    www.ist4.com

    Benimdeolebirkod yardimiylayapiliyordu Kodu bulamiyorumbirturlu ie 6 7 8 calisan
  • 19-01-2010, 16:15:57
    #3
    <div>'lerden kaynaklanıyor.Onları düzeltirsen sorun ortadan kalkacaktır.
  • 20-01-2010, 00:43:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    düzeltmek derken ?
  • 20-01-2010, 01:29:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ATiPiSMoNT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <div>'lerden kaynaklanıyor.Onları düzeltirsen sorun ortadan kalkacaktır.
    Arkadaş'a katılıyorum , kullandığın tema dosyalarının içindeki fazla <div> kodlarından kaynaklanıyordur.
  • 20-01-2010, 01:49:51
    #6
    FeYSuMMeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düzeltmek derken ?
    Düzeltmek derken

    <div>
    <?cartkodcurtkod?>
    </div>


    Sen bu div'lerden birini kaydırırsan tema kayar.Bende aynı sorunu çok yaşadım.
    Bu temayı editleyeceksen ie'de görüntüleyerek editle.

    kolay gelsin.