Konu
sitem mozillada normal ie de bozuk görünüyor :S
19-01-2010, 12:10:02
#1
FeYSuMMeR
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar sitem mozillada düzgün görünüyor fakat ie de sidebar alta geçiyor yazdığım pixel birine az birine fazla geliyor :S
www.ist4.com