FeYSuMMeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar sitem mozillada düzgün görünüyor fakat ie de sidebar alta geçiyor yazdığım pixel birine az birine fazla geliyor :S

www.ist4.com

Benimdeolebirkod yardimiylayapiliyordu Kodu bulamiyorumbirturlu ie 6 7 8 calisan