Konu
sitem mozillada normal ie de bozuk görünüyor :S
19-01-2010, 16:06:15
#2
Lion
Üyeliği durduruldu
FeYSuMMeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşlar sitem mozillada düzgün görünüyor fakat ie de sidebar alta geçiyor yazdığım pixel birine az birine fazla geliyor :S
www.ist4.com
Benimdeolebirkod yardimiylayapiliyordu Kodu bulamiyorumbirturlu ie 6 7 8 calisan