Kendi SideBar'ınızı Kendiniz Yapın..
70
●25.308
- 24-03-2009, 02:37:23Buradaki anlatım sadece sidebarı nasıl şekillendiririz, nasıl doldurururuz anlatımı.. 2.sidebar nasıl eklenir bunu anlatan bir yer, ya da anlatacak birisi de herhalde yok buralarda.. Ben uğraşa uğraşa kendim bilgim olmadan 2.sidebarı ekledim ama temam çok karışık olduğu için tam istediğim yere oturtamadım.. Yarın yine uğraşacağım.axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+rep