axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burdaki konu çoğu yerde paylaşılmış bir şekilde..

Ben şunu merak ettim.. Bu bilgilerle yeni bir sidebar eklenebiliyor mu? Yoksa eklenmiş olan sidebarın içi mi dolduruluyor?

Kusura bakmayın anlamam kodlardan.. Eğer yeni sidebar ekleniyorsa uğraşacağım biraz..
Buradaki anlatım sadece sidebarı nasıl şekillendiririz, nasıl doldurururuz anlatımı.. 2.sidebar nasıl eklenir bunu anlatan bir yer, ya da anlatacak birisi de herhalde yok buralarda.. Ben uğraşa uğraşa kendim bilgim olmadan 2.sidebarı ekledim ama temam çok karışık olduğu için tam istediğim yere oturtamadım.. Yarın yine uğraşacağım.