Burdaki konu çoğu yerde paylaşılmış bir şekilde..
Ben şunu merak ettim.. Bu bilgilerle yeni bir sidebar eklenebiliyor mu? Yoksa eklenmiş olan sidebarın içi mi dolduruluyor?
Kusura bakmayın anlamam kodlardan.. Eğer yeni sidebar ekleniyorsa uğraşacağım biraz..