• 16-09-2009, 17:06:34
    #19
    arkadasım söylediğin için teşekkürler bilmeyipte en azıdan artistlik yapmadın
  • 16-09-2009, 17:10:32
    #20
    koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadasım söylediğin için teşekkürler bilmeyipte en azıdan artistlik yapmadın
    herbilen sana anlatmaya mecburmudur? açtığın başlığa yazdıklarına bak istersen

    "bilmiyorsan artislik yapma" yani diyorsunki bilmiyorsan yorum yazma sus. e madem r10 wp ciler bilmiyor (ki kendi ağzınla diyorsun) neden hala cvp bekliyorsun ki?

    bu başlıkta da cevap alamadın diye yeni bir konumu açacaksın r10 wp ciler yine bilemedi diye sen r10 wp ci değilmisin? yok usta birinden cevap almak istiyorsan önce tutumunu değiştirmelisin. şahsen böyle tutuma hiçkimse bilse dahi yazmaz yukardaki arkadaşlar gibi e buda sana göre artislik oluyor demekki

    yazık..
  • 16-09-2009, 17:15:58
    #21
    şöyle amele konu başlıkları kullanmayın.
  • 16-09-2009, 17:22:20
    #22
    ya usta hala beni kötülüyorsun düzgün konu açmıştım neden yardımcı olmadınız orada ?
  • 16-09-2009, 17:26:53
    #23
    koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya usta hala beni kötülüyorsun düzgün konu açmıştım neden yardımcı olmadınız orada ?
    heskese yardımcı olmam gerektiğini bilmiyordum kusura bakma bundan sonra konu açan herkese yardımcı olayım bari
  • 16-09-2009, 17:29:01
    #24
    koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya usta hala beni kötülüyorsun düzgün konu açmıştım neden yardımcı olmadınız orada ?
    Bak şimdi burda herkesin işi gücü var. Kimse sabah foruma girip de akşama kadar koridorix123 konu açsın da cevaplayalım diye beklemiyor. Konu açmışındır, görülmemiştir, altlara düşmüştür vs. Ki hadi gördüler de cevap yazmadılar diyelim kimseye birşey deme hakkın da yok bu konuda. İsteyen yardım eder isteyen etmez. ..neden yardımcı olmadınız orada?. sözün için diyorum bunu.
  • 16-09-2009, 17:30:33
    #25
    koridorix123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya usta hala beni kötülüyorsun düzgün konu açmıştım neden yardımcı olmadınız orada ?
    Çünkü mecbur değiller ..
  • 16-09-2009, 17:33:41
    #26
    500 kere denedim, olmuyor,
    bunun en kolay yolu wp yi alt klasöre kurup giriş butonunu o klasördeki indexe linklemek

    mesela
    site.com/index.html deki giri butonunun
    site.com/site/index.php ye gitmesi gibi. wp ninde site klasörüne kurulması gibi
  • 16-09-2009, 17:34:00
    #27
    cevap atmayada mecbur değiller değilmi ? neyse arkadaşlar dediğim gibi amacım tartışmak değil sorunumu çözmeniz özür dilerim tamam konu başlıgı biraz yanlış oldu .

    edit : hocam klasöre taşırsam googlede linklerim silinmezmi ?