arkadasım söylediğin için teşekkürler bilmeyipte en azıdan artistlik yapmadın
herbilen sana anlatmaya mecburmudur? açtığın başlığa yazdıklarına bak istersen
"bilmiyorsan artislik yapma" yani diyorsunki bilmiyorsan yorum yazma sus. e madem r10 wp ciler bilmiyor (ki kendi ağzınla diyorsun) neden hala cvp bekliyorsun ki?
bu başlıkta da cevap alamadın diye yeni bir konumu açacaksın r10 wp ciler yine bilemedi diye sen r10 wp ci değilmisin? yok usta birinden cevap almak istiyorsan önce tutumunu değiştirmelisin. şahsen böyle tutuma hiçkimse bilse dahi yazmaz yukardaki arkadaşlar gibi e buda sana göre
artislik oluyor demekki
yazık..