ya usta hala beni kötülüyorsun düzgün konu açmıştım neden yardımcı olmadınız orada ?
Bak şimdi burda herkesin işi gücü var. Kimse sabah foruma girip de akşama kadar koridorix123 konu açsın da cevaplayalım diye beklemiyor. Konu açmışındır, görülmemiştir, altlara düşmüştür vs. Ki hadi gördüler de cevap yazmadılar diyelim kimseye birşey deme hakkın da yok bu konuda. İsteyen yardım eder isteyen etmez. ..neden yardımcı olmadınız orada?. sözün için diyorum bunu.