Merhaba herkese iyi forumlar.
Biraz merak ettim sitelerinizde hangi cache eklentisini kullanıyorsunuz ve neden o eklentiyi kullanıyorsunuz?
cevaplarda belki başkalarına faydalı olabilecek bilgiler çıkacağını düşünüyorum.
Hangi cache eklentisini kullanıyorsunuz? Neden?
5
●126
- 05-07-2025, 02:24:43LiteSpeed kullanıyorum, sadece önbellek özelliğini kullanıyorum.
Tüm görselleri sitedeki bölümlerine göre boyutlandırıyor ve jpeg kaydediyorum.
Firstbyte yükseltmek için litespeed entergre cdn kullanıyorum.
maks 5 eklenti ve tertemiz kurulum yapıyorum, fonksiyon ve özellikleri eklenti olarak değil elementordan tasarlıyorum ya da kendim kod yazarak entegre ediyorum.
Muazzam hızlar alıyorum. - 06-07-2025, 16:09:4343 eklentiye sahip Woocommerce altyapılı site: https://www.onurozden.com.tr
FlyingPress kullanıyorum + sunucu ve sitede özel optimizasyonlar yapıyorum

Neden FlyingPress? Hile, manipülasyon ve kandırmaca olmadan GERÇEK ZAMANLI HIZ İÇİN

- 06-07-2025, 22:21:29Teşekkürler hocam. İsteyen istediği telefondan "ilk kez" girerek deneyebilir. İnternet sahte optimizasyoncu dolmuş...AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

