Merhaba herkese iyi forumlar.
Biraz merak ettim sitelerinizde hangi cache eklentisini kullanıyorsunuz ve neden o eklentiyi kullanıyorsunuz?

cevaplarda belki başkalarına faydalı olabilecek bilgiler çıkacağını düşünüyorum.