LiteSpeed kullanıyorum, sadece önbellek özelliğini kullanıyorum.
Tüm görselleri sitedeki bölümlerine göre boyutlandırıyor ve jpeg kaydediyorum.
Firstbyte yükseltmek için litespeed entergre cdn kullanıyorum.
maks 5 eklenti ve tertemiz kurulum yapıyorum, fonksiyon ve özellikleri eklenti olarak değil elementordan tasarlıyorum ya da kendim kod yazarak entegre ediyorum.

Muazzam hızlar alıyorum.