• 12-01-2010, 07:29:08
    #28
    Üyeliği durduruldu
    trebuchet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    WP O Matic , çeşitli sitelerden RSS yardımıyla konu çekme işlemi yapan eklentiye verilen isimdir.
    Bu işlem basittir ve bu eklenti sayesinde daha da basitleştirilmiştir.
    Öncelikle eklentiyi indirelim. Eklentiyi indirmek için tıklayınız.
    Eklentiyi indirdik,Eklentiyi indirdik, sıra wp o matic kurulumunda…
    Eklenti dosyasını /wp-content/plugins içersine atıyoruz.
    Ardından wp-admin panelinden eklentiyi etkinleştiriyoruz.
    Daha sonra tercihlerden wp o matic yüklemesini tamamlıyoruz.
    Bu andan itibaren işin içersine manuel eklemeler girecek…
    Mesela RSS eklemesi…
    Wordpress sitelerin RSS dosyası genellikle siteadresi.com/feed şeklindedir. RSS kapatmayan tüm sitelerden çekmeniz mümkündür.
    Add campaign bölümne girip Title kısmına istediğiniz herhangi bir şeyi yazın, daha sonra FEEDS kısmını doldurun.
    Categories kısmına, gelen konuların eklenmesini istediğiniz kategoriyi göstermeniz, dilerseniz hızlı kategori oluşturmanız yeterli…
    Rewrite ve Options bölümleri opsiyonel yerlerdir, dilerseniz değişiklik yapmadan geçebilirsiniz…
    Siteyi ekledikten sonra RSS ile konuları çekme işlemine geliyor sıra…
    Campaigns bölümüne girip Fetch ‘ e tıkladığınız zaman konular sitenize ekleniyor.
    Bu işlemi istediğiniz zaman aralıklarıyla yapabilirsiniz..
    Eklentinin kullanımı bu kadar kolaydır.
    Herhangi bir sorun dahilinde yorum bölümünü kullanabilirsiniz…
    Resimli Anlatim ise

    Kaynak http://www.linkseli.com/405-wp-o-mat...kullanimi.html

    Bu sadece yazilari ve yaziya veren linki cekiyor ama emped kodlarini vs cekmiyor. + ornek diyelim ana sayfayi ceker ama ana sayfa page 2 yi cekmez.. ekletinin bole bir kusuru var +

    merak edneelr icinde xml dosyalarinida cekmez
  • 12-01-2010, 07:51:53
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok abanmayın site sandbox yiyor
  • 10-06-2010, 11:48:50
    #30
    bende her şey düzgün ama otomaik açmıyo. sadece manuel konu açtırabiliyorum. otomatik açtırmanın bi çaresi yokmu acaba???
  • 10-06-2010, 12:05:47
    #31
    Üyeliği durduruldu
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok abanmayın site sandbox yiyor
    Yabancı içerikli sitem vardı ayarı fazla kaçırdık sanırım. hosting şirketim saldırı olduğunu düşündü ve sitem kapandı. çok çok sağlıklı bir eklenti diyemem. bu benim fikrim ama.
  • 10-06-2010, 12:20:07
    #32
    AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok abanmayın site sandbox yiyor
    Zamanında böyle demiştim aynısını tekrarlıyorum..

    Bu eklentiyi kullanmayın kendı zararınıza
  • 14-09-2012, 18:42:40
    #33
    Sanırım bunu otomatik olarak çekmeyi kimse bilmiyor hiç biryerde bulamadım otomatik çekmeyi