Konu
WP-o-Matic Kurulumu ve Kullanimi [RSS ile Konu Cekme]
10-06-2010, 11:48:50
#30
driller
bende her şey düzgün ama otomaik açmıyo. sadece manuel konu açtırabiliyorum. otomatik açtırmanın bi çaresi yokmu acaba???