• 08-10-2009, 08:54:18
    #19
    bunu yaparken sitemap.xml ye atmiyordu sanırım yanlış hatırlamiyorsam, senin her ay yada güncellemeden önce sitemap yapman gerek diye biliyorum yinede anlatıma teşekkürler
  • 08-10-2009, 10:21:42
    #20
    Bu yöntemle konunun kısaltılmış halini çekebiliyor yalnızca, bir yerde eksik mi bırakıyoruz acaba.
    Varolan tüm konuyu içeriğiyle birlikte çekmesini istesek, sanırım mümkün olmuyor?
  • 08-10-2009, 17:40:01
    #21
    Peki arkadaşım, Campaigns de kayıtlı duranları daha sonra çalıştırsak aynı konularımı çekecek yoksa aynı konuları çekmez mi ?
  • 08-10-2009, 20:13:18
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Hocam rss.php'den konu alır mı???
  • 08-10-2009, 20:14:02
    #23
    sanmiyorum olacagini bende kullandım konunun birazini cekiyor en iyisi elle eklemek
  • 08-10-2009, 20:16:26
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanmiyorum olacagini bende kullandım konunun birazini cekiyor en iyisi elle eklemek
    Eklemem gereken binlerce konu var... Hit gelmesi için yapmam gerekir Acaba başka yolu varmı ki
  • 23-10-2009, 20:29:53
    #25
    eline saglık ya hemen deniyorum guzele benziyor
  • 12-01-2010, 03:50:51
    #26
    bu eklentinin saat ayarı var .. çözen varmı
  • 12-01-2010, 07:24:19
    #27
    Platin üye
    pardon