Şehir Teması [Türkçe + Caps + Demo] - ilk temam :)
24
●2.803
- 21-05-2009, 14:12:49Çok teşekkürler devamı gelicek.BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim devamını getiricem.N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İleriki temalarım çok daha iyi olucak yorum için eyvallah.Larenuff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBeğendiğinize sevindim .KaMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Artisteer'e laf söyliyen arkadaşlara inat artisteer üstünde uzmanlık yaptım resmen.Çok güzel şeyler çıkartıcam.