• 17-05-2009, 09:09:32
    #19
    İLk tema na gore gayet guzel bence dewamını beklıyoruz...
  • 17-05-2009, 14:15:10
    #20
    Basit bir tema olmuş basitten once Artisteer le yapılan temalardan hiç bir farkı yok.

    Yani pek ilgimi çekmedi ama ilk temam diyorsun fena degil devamını bekliyoruz.

    Başarılar.
  • 17-05-2009, 15:39:18
    #21
    Arkadaşım bu galiba 2.0 sürümü.
  • 17-05-2009, 18:59:02
    #22
    eline sağlık teşekkürler
  • 21-05-2009, 14:12:49
    #23
    BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk tema olarak muhteşem olmuş. Tebrik ederim. Devamını bekliyorum
    Çok teşekkürler devamı gelicek.

    N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İLk tema na gore gayet guzel bence dewamını beklıyoruz...
    Teşekkür ederim devamını getiricem.

    Larenuff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Basit bir tema olmuş basitten once Artisteer le yapılan temalardan hiç bir farkı yok.
    Yani pek ilgimi çekmedi ama ilk temam diyorsun fena degil devamını bekliyoruz.
    Başarılar.
    İleriki temalarım çok daha iyi olucak yorum için eyvallah.

    canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşım bu galiba 2.0 sürümü.
    KaMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eline sağlık teşekkürler
    Beğendiğinize sevindim .


    Artisteer'e laf söyliyen arkadaşlara inat artisteer üstünde uzmanlık yaptım resmen.Çok güzel şeyler çıkartıcam.
  • 22-05-2009, 10:39:18
    #24
    ellerineize sağlık güzel olmuş
  • 23-05-2009, 21:30:07
    #25
    MyMaxi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ellerineize sağlık güzel olmuş
    Teşekkür ederim.