Konu
Şehir Teması [Türkçe + Caps + Demo] - ilk temam :)
17-05-2009, 14:15:10
#20
Larenuff
Basit bir tema olmuş basitten once Artisteer le yapılan temalardan hiç bir farkı yok.
Yani pek ilgimi çekmedi ama ilk temam diyorsun fena degil devamını bekliyoruz.
Başarılar.