BuRacK1994 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk tema olarak muhteşem olmuş. Tebrik ederim. Devamını bekliyorum
Çok teşekkürler devamı gelicek.

N2Lock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İLk tema na gore gayet guzel bence dewamını beklıyoruz...
Teşekkür ederim devamını getiricem.

Larenuff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Basit bir tema olmuş basitten once Artisteer le yapılan temalardan hiç bir farkı yok.
Yani pek ilgimi çekmedi ama ilk temam diyorsun fena degil devamını bekliyoruz.
Başarılar.
İleriki temalarım çok daha iyi olucak yorum için eyvallah.

canavarinfo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım bu galiba 2.0 sürümü.
KaMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eline sağlık teşekkürler
Beğendiğinize sevindim .


Artisteer'e laf söyliyen arkadaşlara inat artisteer üstünde uzmanlık yaptım resmen.Çok güzel şeyler çıkartıcam.