İlk tema olarak muhteşem olmuş. Tebrik ederim. Devamını bekliyorum
Çok teşekkürler devamı gelicek.
İLk tema na gore gayet guzel bence dewamını beklıyoruz...
Teşekkür ederim devamını getiricem.
Basit bir tema olmuş basitten once Artisteer le yapılan temalardan hiç bir farkı yok.
Yani pek ilgimi çekmedi ama ilk temam diyorsun fena degil devamını bekliyoruz.
Başarılar.
İleriki temalarım çok daha iyi olucak yorum için eyvallah.
Arkadaşım bu galiba 2.0 sürümü.
eline sağlık teşekkürler
Beğendiğinize sevindim .
Artisteer'e laf söyliyen arkadaşlara inat artisteer üstünde uzmanlık yaptım resmen.Çok güzel şeyler çıkartıcam.