• 29-01-2009, 11:52:14
    #19
    Temanızı bence birkaç değişiklik yaparsanız istediğiniz hali aldırırsınız.İlk olarak temanızdaki style.css deki #body-container { kısmındaki background: #01203c; tagını kaldırın ve arkaplanızı [media]http://www.turkves.com/arkayol.jpg[/media] yapın.Temanız bence daha güzel hale gelir..
  • 29-01-2009, 17:01:31
    #20
    abi şimdi eburhana benzetmeye çalışıyorum. gece 4 gibi uykum kaçınca başladım (:

    @BurakH tavsiyen için teşekkürler fakat bildiğiniz başka desenler varsa daha hoş olur (:
  • 29-01-2009, 17:31:50
    #21
    alttaki o kısmı nasıl yapacağımı bulamadım. motif ve yazı yerleşimi çok güzel geldi (:

    birde bu bilgisayarda ie var metin belgesi var kendimi fakir biri gibi hissediyorum (:
  • 29-01-2009, 19:38:53
    #22
    Sidebardaki başlıkları Yazı başlıkları gibi yaparsan daha güzel olur gibi
  • 29-01-2009, 22:16:34
    #23
    kurac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi şimdi eburhana benzetmeye çalışıyorum. gece 4 gibi uykum kaçınca başladım (:

    @BurakH tavsiyen için teşekkürler fakat bildiğiniz başka desenler varsa daha hoş olur (:
    Burada var baya desen Pixeldecor.Com