• 28-01-2009, 21:43:27
    #10
    Tema değişmiş zaten
  • 28-01-2009, 21:55:32
    #11
    sIFR uygulayabilirsin gerçekten hoş duruyor.Şu anda üstünde çalışıyorum."Yok ben uğraşamam o kadar vaktim yok." dersen bella temasında bu özellik mevcut .
  • 28-01-2009, 23:12:46
    #12
    şuan bi ark'ın isteği üzerine eburhan'ın temasına benzetmeye çalışacağım. inşallah güzel olur. Wordpress ile tanıştığımda ilk kullandığım temaydı structure. heyt be (:
  • 28-01-2009, 23:25:52
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha güzel temalar var ilaç firmasine göre gitmemiş bence
  • 28-01-2009, 23:27:32
    #14
    af buyur
  • 28-01-2009, 23:29:22
    #15
    Alıntı
    Daha güzel temalar var ilaç firmasine göre gitmemiş bence
    kurac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    af buyur
    ilaç işine mi girdiniz
  • 28-01-2009, 23:49:37
    #16
    kişisel sitem bi anda ilaç firması oldu. güzel (:
  • 29-01-2009, 00:05:44
    #17
    kurac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kişisel sitem bi anda ilaç firması oldu. güzel (:
    Gözlüklerim kirildi hani insanin kafasi güzel olur ya onun işe döndü irşat kelimesini ilaç olarak görmüşüm hiç dikkat etmemişim desem inanirmisin sen söyleyince dikkat ettim haha kusura bakma
  • 29-01-2009, 09:53:16
    #18
    çok düz olmuş bence irşad biraz renklendir hareketlendir
    albenisi yok