Konu
Yapmamı Tavsiye edeceğiniz değişiklikler?
29-01-2009, 17:31:50
#21
kurac
alttaki o kısmı nasıl yapacağımı bulamadım. motif ve yazı yerleşimi çok güzel geldi (:
birde bu bilgisayarda ie var metin belgesi var kendimi fakir biri gibi hissediyorum (: