• 29-12-2008, 19:01:29
    #10
    Üyeliği durduruldu
    bondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başkalarından gizlemenize gerek yok, forumda çözüm mevcut. uzaklarda araşmışsınız
    not : paypal ile ödeme kabuldur
    olar paylaşımın için teşekkürler demekki sorunu çözmek lazımmış ilk önce
  • 29-12-2008, 20:35:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Ücret verilecektir.Bu... 29-12-2008 19:07:25 sömürürken iyi, verirken kötü mü


    rep alıyoruz - her ne ise benim kimseyi sömürdüğüm yok haddini aşma kimsen beyefendi ben sen gibi insanları karşıma almıyorum
  • 23-01-2009, 12:03:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bu yazıya 2.kere döndüm eline sağlık çok güzel bir birikim oldu hala bir çok eski wp forumcuları 30,000 etiketi geçtiginde bu hataya düşer bilginiz olsun

    kilit nokta 30.000 neden bu rakam her etiketi araştırdıgı için 30,000 den sonra şişiyor sistem.

    kolay gelsin
  • 23-01-2009, 12:19:42
    #13
    afsbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    meslek sırrı pmden yolladım halka açık olmasın bana kimse yardım etmedi çünkü hani paylaşıyorum da işte öyle böyle..
    Bence senin yerin baÅŸka bir yer.
  • 23-01-2009, 12:22:56
    #14
    bondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başkalarından gizlemenize gerek yok, forumda çözüm mevcut. uzaklarda aramışsınız betiği durdur hatası şeklinde arama yapsaydınız bulabilirdiniz. neyse :
    not : paypal ile ödeme kabuldur
    Bu arada bondcemil saol...Bu bilgi başkalarının işine yarayacak benim yaradı mesela . repini verdim paybalı afs bilisime atcam
  • 23-01-2009, 16:33:26
    #15
    Üyeliği durduruldu
    realoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence senin yerin baÅŸka bir yer.
    realoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arada bondcemil saol...bu bilgi başkalarının işine yarayacak benim yaradı mesela . Repini verdim paybalı afs bilisime atcam :d
    etiketler 30 k yı geçince otomatik olarak ajax şişiyor operada neden yapmadığı ise bende tam bir muamma sana gelince güzel kardeşim benim yerim herkes için farklıdır herkese şerbeti farklı veririm kelek yediğim anda çok pis kelek atarım kimsenin ruhu duymaz
  • 23-01-2009, 17:45:01
    #16
    Alıntı
    Bu arada bondcemil saol...Bu bilgi başkalarının işine yarayacak benim yaradı mesela . repini verdim paybalı afs bilisime atcam
    rica ederim de bana senden gelen bişey yok. (bu konuda bir rep var ama daha önce gelmeşti, afsbilisim'ye -rep veren bana +rep vermiş ) yanlışlıkla repimi afsbilisim arkadaşımıza verdin ise ben paypalı göndereyim

    bu arada afsbilisim arkadaşım,

    o kısım (sildiğimiz yer) etiketler ile alakalı değil, yazı alanı yani editörle alakası bişey.eğer sorun sizde çözüldüğüne göre etiketler ile ilgisi yokmuş demek ki. ayrıca sorun etiketlerde olmuş ise operada da kasardı ( en azından bende kasıyordu). etiket için farklı bir yerde değişiklik yapmak gerekiyor


    not : rep,paypal olayını ciddiye almayın lütfen şakaydı. şimdiye kadar istemedim,istemem de.
  • 23-01-2009, 18:28:42
    #17
    Hocam rep olayını unutmusum iyiki hatırlattın neyse konu o değilde şu senin yöntemi yaptık ama hiç özel alan ekleyemiyoruz
  • 23-01-2009, 18:44:52
    #18
    realoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam rep olayını unutmusum iyiki hatırlattın neyse konu o değilde şu senin yöntemi yaptık ama hiç özel alan ekleyemiyoruz
    dediğim gibi özel alanla ilgili bir değişiklik değil, tekrar dene. olmazsa ben değişitirip ,dosyayı ekleyebilirim.

    sen hangi sürümü kullanıyorsun? ben bu değişikliği 2.7 de hiç denemedim