bence senin yerin başka bir yer.
bu arada bondcemil saol...bu bilgi başkalarının işine yarayacak benim yaradı mesela . Repini verdim

paybalı afs bilisime atcam :d
etiketler 30 k yı geçince otomatik olarak ajax şişiyor operada neden yapmadığı ise bende tam bir muamma sana gelince güzel kardeşim benim yerim herkes için farklıdır herkese şerbeti farklı veririm kelek yediğim anda çok pis kelek atarım kimsenin ruhu duymaz