realoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence senin yerin başka bir yer.
realoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu arada bondcemil saol...bu bilgi başkalarının işine yarayacak benim yaradı mesela . Repini verdim paybalı afs bilisime atcam :d
etiketler 30 k yı geçince otomatik olarak ajax şişiyor operada neden yapmadığı ise bende tam bir muamma sana gelince güzel kardeşim benim yerim herkes için farklıdır herkese şerbeti farklı veririm kelek yediğim anda çok pis kelek atarım kimsenin ruhu duymaz