Ücret verilecektir.Bu... 29-12-2008 19:07:25 sömürürken iyi, verirken kötü mü


rep alıyoruz - her ne ise benim kimseyi sömürdüğüm yok haddini aşma kimsen beyefendi ben sen gibi insanları karşıma almıyorum