• 18-01-2021, 20:37:36
    #1
    Merhabalar,
    Uzun vadede site verimliliğini yüksek tutmak adına makalelerde kullanacağım medyaları Google servislerinde (Blogger, Google Drive) barındırıp buradan çekmek mantıklı mıdır?
    Değilse farklı fikirlere de açığım.
  • 18-01-2021, 20:54:00
    #2
    genellikle subdomain üzerine bir resim sunucusu açıp kendi sunucularından çekiyorlar. faydalı tabi ki bu sistem. kendi sunucunu yormak yerine farklı bir sunucuyu yoruyorsun. eğer siteniz çok fazla kullanıcıya ulaşacak ise mantıklı.
  • 18-01-2021, 20:57:32
    #3
    esartpv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genellikle subdomain üzerine bir resim sunucusu açıp kendi sunucularından çekiyorlar. faydalı tabi ki bu sistem. kendi sunucunu yormak yerine farklı bir sunucuyu yoruyorsun. eğer siteniz çok fazla kullanıcıya ulaşacak ise mantıklı.
    Evet bana da mantıklı geliyor, usule aykırı bir durum yok sanırım, tek korkum ileride kırık linklerle uğraşmak. Peki medyayı farklı bir siteden çekmem Seo konusunda siteyi kötü etkiler mi?
  • 18-01-2021, 21:03:52
    #4
    paulatreides adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bana da mantıklı geliyor, usule aykırı bir durum yok sanırım, tek korkum ileride kırık linklerle uğraşmak. Peki medyayı farklı bir siteden çekmem Seo konusunda siteyi kötü etkiler mi?
    dış link olarak algılanmaması için mi subdomain açıyorlar acaba diye şu an düşündüm hocam mantıklı geldi. yine de birine danışmak lazım