genellikle subdomain üzerine bir resim sunucusu açıp kendi sunucularından çekiyorlar. faydalı tabi ki bu sistem. kendi sunucunu yormak yerine farklı bir sunucuyu yoruyorsun. eğer siteniz çok fazla kullanıcıya ulaşacak ise mantıklı.
Evet bana da mantıklı geliyor, usule aykırı bir durum yok sanırım, tek korkum ileride kırık linklerle uğraşmak. Peki medyayı farklı bir siteden çekmem Seo konusunda siteyi kötü etkiler mi?