Evet bana da mantıklı geliyor, usule aykırı bir durum yok sanırım, tek korkum ileride kırık linklerle uğraşmak. Peki medyayı farklı bir siteden çekmem Seo konusunda siteyi kötü etkiler mi?
dış link olarak algılanmaması için mi subdomain açıyorlar acaba diye şu an düşündüm hocam

mantıklı geldi. yine de birine danışmak lazım