Merhabalar. Uzun zamandır üzerinde çalıştığımız Wordpress temamız nihayet bitti... Güzel bir tema ortaya çıktı. Yakında huzurlarınıza sunacağız...
Bir iki görsel;
Merhabalar. Uzun zamandır üzerinde çalıştığımız Wordpress temamız nihayet bitti... Güzel bir tema ortaya çıktı. Yakında huzurlarınıza sunacağız...
Bir iki görsel;
TASARIMcı gözüyle baktığımda Benim içime sinmedi. Renk uyumu ve düzen bence hoş değil.
TASARIMcı gözüyle baktığımda Benim içime sinmedi. Renk uyumu ve düzen bence hoş değil.
Renk ayarlanabiliyor, dileyen dilediği rengi ayarlayabiliyor. Aynı zamanda bu liste düzeni, parçalı düzeni de var. Bir kısım görsel olduğu için... Yorum için çok teşekkürler.