Teşekkürler.
TASARIMcı gözüyle baktığımda Benim içime sinmedi. Renk uyumu ve düzen bence hoş değil.
Renk ayarlanabiliyor, dileyen dilediği rengi ayarlayabiliyor. Aynı zamanda bu liste düzeni, parçalı düzeni de var. Bir kısım görsel olduğu için...

Yorum için çok teşekkürler.
Hayırlı olsun
Teşekkürler.
Teşekkürler.