berkecakrca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Teşekkürler.
ClaxMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TASARIMcı gözüyle baktığımda Benim içime sinmedi. Renk uyumu ve düzen bence hoş değil.
Renk ayarlanabiliyor, dileyen dilediği rengi ayarlayabiliyor. Aynı zamanda bu liste düzeni, parçalı düzeni de var. Bir kısım görsel olduğu için... Yorum için çok teşekkürler.
suhasevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Teşekkürler.
Akaynar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayirli olsun
Teşekkürler.