alaboru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar. Uzun zamandır üzerinde çalıştığımız Wordpress temamız nihayet bitti... Güzel bir tema ortaya çıktı. Yakında huzurlarınıza sunacağız...
Bir iki görsel;




TASARIMcı gözüyle baktığımda Benim içime sinmedi. Renk uyumu ve düzen bence hoş değil.