• 25-08-2018, 12:40:25
    #1
    kalıcı bağlantılardan boş bıraktığımızda siteismi.com/category/kategorininadı şeklinde çıkıyor ben bunu direk siteissmi.com/kategoriadı şeklinde ayarlamak istiyorum nasıl yapabilrim?
  • 25-08-2018, 12:49:54
    #2
    no category base eklentisini kur hocam.
  • 25-08-2018, 12:50:39
    #3
    Yoast SEO kullanıyorsanız, Ayarlar > Gelişmiş > Permalink sayfasında "Strip the category base" seçeneğini tiklemeniz yeterli.
    Yoast SEO kullanmıyorsanız, şuradaki eklentilerden birini deneyebilirsiniz: https://tr.wordpress.org/plugins/sea...category+base/
  • 25-08-2018, 12:54:48
    #4
    zego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    no category base eklentisini kur hocam.
    canatasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yoast SEO kullanıyorsanız, Ayarlar > Gelişmiş > Permalink sayfasında "Strip the category base" seçeneğini tiklemeniz yeterli.
    Yoast SEO kullanmıyorsanız, şuradaki eklentilerden birini deneyebilirsiniz: https://tr.wordpress.org/plugins/sea...category+base/
    Teşekkürler arkadaşlar pu paragöz 2 aylık üye arkadaşta görsün forum eskiden nasıl bir yerdi.
  • 25-08-2018, 12:57:37
    #5
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler arkadaşlar pu paragöz 2 aylık üye arkadaşta görsün forum eskiden nasıl bir yerdi.
    Ahahahah bunun için 20 lira mı istedi gerçekten Vay arkadaş
  • 25-08-2018, 13:00:21
    #6
    canatasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ahahahah bunun için 20 lira mı istedi gerçekten Vay arkadaş
    artık forum böyle hocam yeni jenerasyon böyle kaç tane konu açtıysam aynı şeyş yaşıyorum. hatta daha beterleri de var geçen bir arkadaş eklenti satıyor konusunda aktif kullanılan bir site istedim, bir başkası pm atmış aynı eklentiyi şu kadar ucuza yaparım diye.
    millet artık paragöz ahlaksız fırsatçı, eski yardımlaşma falan kalmadı.
  • 26-08-2018, 01:57:24
    #7
    Cahil cahil konuşmayın O bahsettiğiniz arkadaş belki o ücretsiz eklentiyi kurmayacaktı, fonksiyonu kendisi yazacaktı.. Sordunuz mu adama, nereden biliyorsunuz nasıl yapacağını?

    Ben de geçenlerde benzer bir olay yaşadım.. Şöyle bir tema lazım, nereden bulabilirim diye birisi konu açmış.. Ben de girdim baktım, hala arıyorsanız böyle bir tema yaparım diye yazdım altına.. Sonra dallamanın biri gelmiş, "Ya ne çakal herifler var, free tema için para istiyor" diye yorum atmış Meğer o tema free'ymiş, ben de gayet iyi niyetle baktım ettim siteye, sıfırdan yapmak için bir maliyet çıkardım ve konu sahibine sundum..
    Şimdi, bu "çakalsın" diyen adamın yazılımla falan hiçbir ilgisi yok.. Sanıyor ki, o temalar, eklentiler kendi kendine var oluyor.. Zannediyor ki ben o temanın free olduğunu biliyorum ve o free temayı bi yerden bulup indirip adama ben yaptım diye yutturacağım

    Ön yargıyla, bilip bilmeden atıp tutmayalım. Forumda maalesef yazılımdan anlamayan ama eklenti kurup sorunu çözmeyi yazılım zanneden belki yüzlerce üye var.. Yazılım bilgidir, tekniktir, emektir.. Emeğe saygı lütfen!!
  • 26-08-2018, 02:14:56
    #8
    orion35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cahil cahil konuşmayın O bahsettiğiniz arkadaş belki o ücretsiz eklentiyi kurmayacaktı, fonksiyonu kendisi yazacaktı.. Sordunuz mu adama, nereden biliyorsunuz nasıl yapacağını?

    Ben de geçenlerde benzer bir olay yaşadım.. Şöyle bir tema lazım, nereden bulabilirim diye birisi konu açmış.. Ben de girdim baktım, hala arıyorsanız böyle bir tema yaparım diye yazdım altına.. Sonra dallamanın biri gelmiş, "Ya ne çakal herifler var, free tema için para istiyor" diye yorum atmış Meğer o tema free'ymiş, ben de gayet iyi niyetle baktım ettim siteye, sıfırdan yapmak için bir maliyet çıkardım ve konu sahibine sundum..
    Şimdi, bu "çakalsın" diyen adamın yazılımla falan hiçbir ilgisi yok.. Sanıyor ki, o temalar, eklentiler kendi kendine var oluyor.. Zannediyor ki ben o temanın free olduğunu biliyorum ve o free temayı bi yerden bulup indirip adama ben yaptım diye yutturacağım

    Ön yargıyla, bilip bilmeden atıp tutmayalım. Forumda maalesef yazılımdan anlamayan ama eklenti kurup sorunu çözmeyi yazılım zanneden belki yüzlerce üye var.. Yazılım bilgidir, tekniktir, emektir.. Emeğe saygı lütfen!!
    Emeğinize saygılar.
    Cahil babandır demek istiyorum ama diyemiyorum çünkü forum kuralları var doğru örnek olmaya çalışıyorum.
  • 26-08-2018, 02:19:13
    #9
    FuNch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emeğinize saygılar.
    Cahil babandır demek istiyorum ama diyemiyorum çünkü forum kuralları var doğru örnek olmaya çalışıyorum.
    Bence de öyle yapman lazım, doğru yoldasın