canatasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ahahahah bunun için 20 lira mı istedi gerçekten Vay arkadaş
artık forum böyle hocam yeni jenerasyon böyle kaç tane konu açtıysam aynı şeyş yaşıyorum. hatta daha beterleri de var geçen bir arkadaş eklenti satıyor konusunda aktif kullanılan bir site istedim, bir başkası pm atmış aynı eklentiyi şu kadar ucuza yaparım diye.
millet artık paragöz ahlaksız fırsatçı, eski yardımlaşma falan kalmadı.