Cahil cahil konuşmayın

O bahsettiğiniz arkadaş belki o ücretsiz eklentiyi kurmayacaktı, fonksiyonu kendisi yazacaktı.. Sordunuz mu adama, nereden biliyorsunuz nasıl yapacağını?
Ben de geçenlerde benzer bir olay yaşadım.. Şöyle bir tema lazım, nereden bulabilirim diye birisi konu açmış.. Ben de girdim baktım, hala arıyorsanız böyle bir tema yaparım diye yazdım altına.. Sonra dallamanın biri gelmiş, "Ya ne çakal herifler var, free tema için para istiyor" diye yorum atmış

Meğer o tema free'ymiş, ben de gayet iyi niyetle baktım ettim siteye, sıfırdan yapmak için bir maliyet çıkardım ve konu sahibine sundum..
Şimdi, bu "çakalsın" diyen adamın yazılımla falan hiçbir ilgisi yok.. Sanıyor ki, o temalar, eklentiler kendi kendine var oluyor.. Zannediyor ki ben o temanın free olduğunu biliyorum ve o free temayı bi yerden bulup indirip adama ben yaptım diye yutturacağım
Ön yargıyla, bilip bilmeden atıp tutmayalım. Forumda maalesef yazılımdan anlamayan ama eklenti kurup sorunu çözmeyi yazılım zanneden belki yüzlerce üye var.. Yazılım bilgidir, tekniktir, emektir.. Emeğe saygı lütfen!!