• 29-05-2008, 09:54:14
    #37
    teşekkürler
  • 29-05-2008, 17:05:02
    #38
    aramaları sitemap a nasıl kayıt ettirebiliriz ?
  • 29-05-2008, 17:58:39
    #39
    ben sitemap eklentisinin 3.1.0.1 versiyonunu kullanıyorum.. fakat bi sorun oluştu benim sitemapte.. adreste çift slash var?

    http://siteadi.com//konu-adi.html şeklinde görünüyo linklerim, sorun nedir acaba?
  • 31-05-2008, 16:32:01
    #40
    On3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aramaları sitemap a nasıl kayıt ettirebiliriz ?
    Aramaları kayıt etmenin nasıl olduğunu bilmiyorum ama bu spam girer. Aramada yapılan kelimeleri kayıdını tutup boş sayfa oluşturmak.
  • 31-05-2008, 18:46:38
    #41
    evet biliyorum okadarınıda :=)
    sitemapa kayıt ettirsek aslında çok daha iyi hit çeker. ki zaten yapılan aramalar genelde sitemde olan aramalar...
  • 01-06-2008, 17:57:20
    #42
    Hata!!!
    • Son güncelleme daha bitmedi! Kullanılan bellek miktarını yükseltebilir veya kurulum süresini uzatabilirsiniz. Daha fazla
    • Betiğin son bilinen bellek kullanımı 22.25MB oldu, sunucunuzun sağladığı bellek sınırı ise 32M.
    • Betiğin son çalıştırılması 30.26 saniye sürdü, sunucunuzun sağladığı süre sınırı ise 30 saniye.
    • Betik, 7978 numaralı yazı civarında (+/- 100) durdu.
    Nasıl halledebilirim bu problemi??
  • 01-06-2008, 19:06:26
    #43
    mavcil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata!!!
    • Son güncelleme daha bitmedi! Kullanılan bellek miktarını yükseltebilir veya kurulum süresini uzatabilirsiniz. Daha fazla
    • Betiğin son bilinen bellek kullanımı 22.25MB oldu, sunucunuzun sağladığı bellek sınırı ise 32M.
    • Betiğin son çalıştırılması 30.26 saniye sürdü, sunucunuzun sağladığı süre sınırı ise 30 saniye.
    • Betik, 7978 numaralı yazı civarında (+/- 100) durdu.
    Nasıl halledebilirim bu problemi??
    bu problem sürekli çıkıyor ve miktarları veya süreleri yükseltmekte işe yaramıyor.Artık sunucu hızı veya bağlantı hızıyla ilgili bir problem olduğunu düşünmeye başladım.

    Oradaki güncelleme butonuna basarak,sorunu halledebilirsiniz.(bazen defalarca yapmak gerekebiliyor )
  • 05-08-2008, 11:08:40
    #44
    mavcil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata!!!
    • Son güncelleme daha bitmedi! Kullanılan bellek miktarını yükseltebilir veya kurulum süresini uzatabilirsiniz. Daha fazla
    • Betiğin son bilinen bellek kullanımı 22.25MB oldu, sunucunuzun sağladığı bellek sınırı ise 32M.
    • Betiğin son çalıştırılması 30.26 saniye sürdü, sunucunuzun sağladığı süre sınırı ise 30 saniye.
    • Betik, 7978 numaralı yazı civarında (+/- 100) durdu.
    Nasıl halledebilirim bu problemi??
    bu hatayı sitamp eklenti sayfasındaki "İşlemi gerçekleştirmek için gereken zaman sınırını şuna yükseltmeyi dene: (saniye olarak belirtin (örn. "60") (sınırsız için "0" kullanın))" kısmına "0" yazarak aşabilirsin. aynı sorunu yaşamıştım bende.
  • 06-08-2008, 14:38:54
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Saol.Halkımızın kanayan bi yarasına parmak bastın (: [Cidden ]