ben sitemap eklentisinin 3.1.0.1 versiyonunu kullanıyorum.. fakat bi sorun oluştu benim sitemapte.. adreste çift slash var?

http://siteadi.com//konu-adi.html şeklinde görünüyo linklerim, sorun nedir acaba?