• 24-02-2009, 19:43:01
    #64
    anlatım için teşk.ler sorunsuz hallettim
  • 04-03-2009, 04:20:36
    #65
    Üyeliği durduruldu
    lınux hostta sorun olmadı ama windows hostta sorun oluştu "xml sayfasını bulamadı" galiba izinlerde hata var windows'ta 666 nasıl vereceğiz
  • 04-03-2009, 10:42:24
    #66
    Üyeliği durduruldu
    TeşekkürLer..
  • 05-03-2009, 17:12:45
    #67
    mavcil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hata!!!
    • Son güncelleme daha bitmedi! Kullanılan bellek miktarını yükseltebilir veya kurulum süresini uzatabilirsiniz. Daha fazla
    • Betiğin son bilinen bellek kullanımı 22.25MB oldu, sunucunuzun sağladığı bellek sınırı ise 32M.
    • Betiğin son çalıştırılması 30.26 saniye sürdü, sunucunuzun sağladığı süre sınırı ise 30 saniye.
    • Betik, 7978 numaralı yazı civarında (+/- 100) durdu.
    Nasıl halledebilirim bu problemi??
    Bu hatayı bende aldım daha doğrusu söle oldu bir siteme kurdum deneme amaclı ve gayet güzel sekilde calıstı ikinci siteme geldim herseyi aynı yapmama ragmen bu hatayı aldım baya bir ugrastım silip tekrar yukledim ama sonuç gene aynı oldu bir arkadaşımızın dedigi gibi degerleri 60 olanı 0 yaptım ama gene sonuc alamadım fakat daha sonra tam vazgecmiştimki en alta ayarları sıfırla dedim ve bida denedim ve sonuç olumlu bu sekilde sorunu çözdüm umarım sizlerde çözersiniz iyi calışmalar.
  • 05-03-2009, 17:28:42
    #68
    tesekkürler güzel olmuş....
  • 08-03-2009, 03:03:45
    #69
    uutquu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tesekkürler güzel olmuş....
    Önemli deil yardımcı olabildiysem ne mutlu
  • 05-04-2009, 20:26:04
    #70
    Hocam benim sitemap3.1.2 kurulu idi.Herşey sorunsuz gidiyordu bugün girdim baktımki sitemapı ne kadar güncellesem de google bilgilendirilirken hata olustu diyor chmod ayarları 777 anlayamadım valla?
  • 06-04-2009, 23:20:37
    #71
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    teşekkürler güzel anlatmışsın
  • 26-04-2009, 14:26:22
    #72
    Teşekkürler anlatım için...