• 26-02-2014, 02:16:54
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    Henüz ana sayfa şablonunu hazırlayabildiğim ve hala diğer çalışmalarını sürdürdüğüm wordpress temam hakkında görüşlerinizi merka ediyorum. Neler yapılabilir veya yapmalıyım?

    Adres : http://seoplus.yokboylesite.com/
  • 26-02-2014, 02:22:56
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sistemweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar;

    Henüz ana sayfa şablonunu hazırlayabildiğim ve hala diğer çalışmalarını sürdürdüğüm wordpress temam hakkında görüşlerinizi merka ediyorum. Neler yapılabilir veya yapmalıyım?

    Adres : http://seoplus.yokboylesite.com/
    Bu anasayfa şablonunun bitmiş hali mi?
  • 26-02-2014, 02:26:06
    #3
    mervancanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu anasayfa şablonunun bitmiş hali mi?
    Font ayarları yok sadece şablon olarak sordum... Birde ne gibi eksikler gördünüz? Veya neler eklemem gerekiyor
  • 26-02-2014, 02:37:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Biraz daha görselleştirilerek geliştirilip kullanıcıya daha esnek ve rahat hitap etmesi saglanabilir.
  • 26-02-2014, 02:38:44
    #5
    Conclusion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha görselleştirilerek geliştirilip kullanıcıya daha esnek ve rahat hitap etmesi saglanabilir.
    Açık ve net görüşünüz için teşekkürler, görselleştirmek hakkında önerileriniz nelerdir?
  • 26-02-2014, 02:39:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    En önemlisi sitenin alt yapısı wordpress ve içerik seo üzerine gördüğüm kadarı ile bu şekilde bir blog için öncelikle seoya uygun bir içerik hazırlamanız ve optimizasyonu saglam yaparak esnek bir yapıya sahip olmanız gerekmektedir.
  • 26-02-2014, 02:40:05
    #7
    sistemweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Font ayarları yok sadece şablon olarak sordum... Birde ne gibi eksikler gördünüz? Veya neler eklemem gerekiyor

    Hocam ne desem bilemedim, Üst menü için seçtiğiniz renkler orada görsellerele beraber hoş değil, tabi benim kanaatim.

    Font'u ekleyin bir an önce. Yorum sayısı ve kategori arasında kayma var y ekseninde.

    widget ve loop arasında gereksiz çok boşluk var.

    Resime hover efekti vermelisin. site 1980lerden kalma html site gibi duruyor şuan için. Başka bi yerde görsem wp bile demem

    kusura bakma sert olabilir ama dost acı söyler
  • 26-02-2014, 02:47:30
    #8
    Conclusion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En önemlisi sitenin alt yapısı wordpress ve içerik seo üzerine gördüğüm kadarı ile bu şekilde bir blog için öncelikle seoya uygun bir içerik hazırlamanız ve optimizasyonu saglam yaparak esnek bir yapıya sahip olmanız gerekmektedir.
    Henüz seo amaçlı bir site değil sadece yorum almak için demo olarak koydum hocam yoksa haklısınız...

    mervancanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne desem bilemedim, Üst menü için seçtiğiniz renkler orada görsellerele beraber hoş değil, tabi benim kanaatim.

    Font'u ekleyin bir an önce. Yorum sayısı ve kategori arasında kayma var y ekseninde.

    widget ve loop arasında gereksiz çok boşluk var.

    Resime hover efekti vermelisin. site 1980lerden kalma html site gibi duruyor şuan için. Başka bi yerde görsem wp bile demem

    kusura bakma sert olabilir ama dost acı söyler
    Yorumun için teşekkürler... hover efektini düşüneceğim.. Blog kısmında değil ama video ve galeri özel şablonunda kullanabilirim. Widget ve loop arasındaki boşluğu ve kaymayı gözden kaçırmışım ama... Peki ekstra neler olabilir? Ne yapılabilir süsleme dışında özellik açısından