mervancanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu anasayfa şablonunun bitmiş hali mi?
Font ayarları yok sadece şablon olarak sordum... Birde ne gibi eksikler gördünüz? Veya neler eklemem gerekiyor