Konu
Yeni tasarım hakkında görüşlerinizi bekliyorum
26-02-2014, 02:26:06
#3
sistemweb
mervancanturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu anasayfa şablonunun bitmiş hali mi?
Font ayarları yok sadece şablon olarak sordum... Birde ne gibi eksikler gördünüz? Veya neler eklemem gerekiyor