sistemweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Font ayarları yok sadece şablon olarak sordum... Birde ne gibi eksikler gördünüz? Veya neler eklemem gerekiyor

Hocam ne desem bilemedim, Üst menü için seçtiğiniz renkler orada görsellerele beraber hoş değil, tabi benim kanaatim.

Font'u ekleyin bir an önce. Yorum sayısı ve kategori arasında kayma var y ekseninde.

widget ve loop arasında gereksiz çok boşluk var.

Resime hover efekti vermelisin. site 1980lerden kalma html site gibi duruyor şuan için. Başka bi yerde görsem wp bile demem

kusura bakma sert olabilir ama dost acı söyler