• 24-12-2013, 23:44:24
    #28
    Üstatlar YAKIŞMIYOR link ekleyen de sitesinde link barındırmayan da haklıdır. Şahsen AÇIK AÇIK KONUŞMAK GEREKİRSE BEN KODLARI ÇÖZDÜM OKUDUM BAKTIM LİNK VAR KULLANMADIM. Ama bu emeğe saygısızlık etmemi gerektirmez bir çok tema ve eklenti eğer ücretsiz dağıtılıyorsa mutlaka içinde kıyısında köşesinde üreticinin menfaatine olan bir şeyler vardır. Bunu bu sektörde olan herkes bilir. Bende sitemin temiz kalmasını link çıkışı olmamasını isteyen biriyim.

    Eğer dileyen arkadaş olursa kendi hazırladığım kodlamamı direk PM atabilirim fare ile üzerine gelindiğinde müzik çalıyor sağda ve solda görseller sabit dileyenlere direk sitemdeki kodları vereyim temanızın header.php dosyasına eklemeniz yeterlidir. Açık kaynak.
  • 24-12-2013, 23:54:26
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmeyin fark etmeseydiniz ölmezdiniz.
    Emek harcanan bir şeylerin dahada gelişmesi için katkıda bulunmuş olurdunuz.
    Kullanmamanız da beni çok üzdü.
    Pagerank değeri 8 olan bir siteyi kaçırdım tüh.
    Sorun ölüp ölmemem değil.Emeğe saygım her zaman sonsuzdur ama bu emeğin karşılığı sinsice şekilde alınmak istenir ise buna her zaman karşıyım.Yaptığınız ayıbı kabul etmeniz yerine hala direniyorsunuz.Bende nasıl üzüldüğümü anlatamam bu kadar güzel şifrelenmiş ve linklenmiş bir eklentiyi herkes kullanmalı bence dimi.Sonuçta emeğe saygı.
  • 24-12-2013, 23:56:00
    #30
    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun ölüp ölmemem değil.Emeğe saygım her zaman sonsuzdur ama bu emeğin karşılığı sinsice şekilde alınmak istenir ise buna her zaman karşıyım.Yaptığınız ayıbı kabul etmeniz yerine hala direniyorsunuz.Bende nasıl üzüldüğümü anlatamam bu kadar güzel şifrelenmiş ve linklenmiş bir eklentiyi herkes kullanmalı bence dimi.Sonuçta emeğe saygı.
    Siz ve sizin gibiler için konuya bir kampanya mesajı ekledim belki o ilginizi çeker.
  • 25-12-2013, 00:02:15
    #31
    Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz ve sizin gibiler için konuya bir kampanya mesajı ekledim belki o ilginizi çeker.
    Çok Teşekkür ederim. Nası Sevindim Bilemezsiniz.Altına ekleseydiniz bide linki diye yazmadığınıza çok üzüldüm.
  • 25-12-2013, 00:15:24
    #32
    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok Teşekkür ederim. Nası Sevindim Bilemezsiniz.Altına ekleseydiniz bide linki diye yazmadığınıza çok üzüldüm.
    Bu dediğinizi ÜCRETLİ satmış olsaydım yapardım. Bknz: Yemek Tarifi Teması

    Linkli ile linksizi ayırıp ona göre fiyat tablosu belirlemişim.
    Ama bu eklenti tıpkı wordpress.com dan indirdiğiniz çoğu eklentiler, temalar gibi linkli ve ÜCRETSİZDİR. ÜCRETSİZ oluşu zaten linkli olmasından kaynaklıdır.

    Kısaca sevgili sercander vakit, emek, çaba, harcayıpta bu işten gelir elde etmiyorsam, ufak bir linki kendime çok görmüyorum. Senin çok görüyor olman benim bu fikrimi değiştirmiyor.

    Anca konudaki kampanyadan faydalanmak istersen o zaman başka tabi.
  • 25-12-2013, 00:18:37
    #33
    cevap yazıp polemiğe girmek istemedim ama konu sahibi habersizce link eklemekteydi söylemek istediğim de idi fakat arkadaş neden se pek agresif ve kendisine muhalif olanlara karşı terbiyesiz olduğu kadar saygısızda
  • 25-12-2013, 00:26:47
    #34
    Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dediğinizi ÜCRETLİ satmış olsaydım yapardım. Bknz: Yemek Tarifi Teması

    Linkli ile linksizi ayırıp ona göre fiyat tablosu belirlemişim.
    Ama bu eklenti tıpkı wordpress.com dan indirdiğiniz çoğu eklentiler, temalar gibi linkli ve ÜCRETSİZDİR. ÜCRETSİZ oluşu zaten linkli olmasından kaynaklıdır.

    Kısaca sevgili sercander vakit, emek, çaba, harcayıpta bu işten gelir elde etmiyorsam, ufak bir linki kendime çok görmüyorum. Senin çok görüyor olman benim bu fikrimi değiştirmiyor.

    Anca konudaki kampanyadan faydalanmak istersen o zaman başka tabi.
    yok eyw. üstüne parada versen almam zaten artık Sen beni henüz anlayamamışşsın sanırım.Sorun link eklemen değil linki sinsice eklemen.Ama biz çok bilmişiz ya anlamayız
  • 25-12-2013, 00:28:22
    #35
    mr_cpu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cevap yazıp polemiğe girmek istemedim ama konu sahibi habersizce link eklemekteydi söylemek istediğim de idi fakat arkadaş neden se pek agresif ve kendisine muhalif olanlara karşı terbiyesiz olduğu kadar saygısızda
    Ne bir hakaret ne bir üslup bozukluğum vardır.
    Dileyeni kullanmaya istemeyeni kullanmayaya davet ettim her seferinde.
    Bir üstteki mesajım sizin içinde geçerli.
    Kampanyadan yararlanmak isterseniz beklerim.
  • 25-12-2013, 00:30:36
    #36
    Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne bir hakaret ne bir üslup bozukluğum vardır.
    Dileyeni kullanmaya istemeyeni kullanmayaya davet ettim her seferinde.
    Bir üstteki mesajım sizin içinde geçerli.
    Kampanyadan yararlanmak isterseniz beklerim.
    kalsın sayın hocam ben senden SELAM dahi almam