Üstatlar YAKIŞMIYOR link ekleyen de sitesinde link barındırmayan da haklıdır. Şahsen AÇIK AÇIK KONUŞMAK GEREKİRSE BEN KODLARI ÇÖZDÜM OKUDUM BAKTIM LİNK VAR KULLANMADIM. Ama bu emeğe saygısızlık etmemi gerektirmez bir çok tema ve eklenti eğer ücretsiz dağıtılıyorsa mutlaka içinde kıyısında köşesinde üreticinin menfaatine olan bir şeyler vardır. Bunu bu sektörde olan herkes bilir. Bende sitemin temiz kalmasını link çıkışı olmamasını isteyen biriyim.
Eğer dileyen arkadaş olursa kendi hazırladığım kodlamamı direk PM atabilirim fare ile üzerine gelindiğinde müzik çalıyor sağda ve solda görseller sabit dileyenlere direk sitemdeki kodları vereyim temanızın header.php dosyasına eklemeniz yeterlidir. Açık kaynak.
Wordpress Hoşgeldin 2014 (Yeni Yıl Eklentisi) ÜCRETSİZ
44
●3.926
- 24-12-2013, 23:54:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sorun ölüp ölmemem değil.Emeğe saygım her zaman sonsuzdur ama bu emeğin karşılığı sinsice şekilde alınmak istenir ise buna her zaman karşıyım.Yaptığınız ayıbı kabul etmeniz yerine hala direniyorsunuz.Bende nasıl üzüldüğümü anlatamam bu kadar güzel şifrelenmiş ve linklenmiş bir eklentiyi herkes kullanmalı bence dimi.Sonuçta emeğe saygı.Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2013, 23:56:00Siz ve sizin gibiler için konuya bir kampanya mesajı ekledim belki o ilginizi çeker.sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2013, 00:02:15Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok Teşekkür ederim. Nası Sevindim Bilemezsiniz.Altına ekleseydiniz bide linki diye yazmadığınıza çok üzüldüm.
- 25-12-2013, 00:15:24Bu dediğinizi ÜCRETLİ satmış olsaydım yapardım. Bknz: Yemek Tarifi Temasısercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linkli ile linksizi ayırıp ona göre fiyat tablosu belirlemişim.
Ama bu eklenti tıpkı wordpress.com dan indirdiğiniz çoğu eklentiler, temalar gibi linkli ve ÜCRETSİZDİR. ÜCRETSİZ oluşu zaten linkli olmasından kaynaklıdır.
Kısaca sevgili sercander vakit, emek, çaba, harcayıpta bu işten gelir elde etmiyorsam, ufak bir linki kendime çok görmüyorum. Senin çok görüyor olman benim bu fikrimi değiştirmiyor.
Anca konudaki kampanyadan faydalanmak istersen o zaman başka tabi.
- 25-12-2013, 00:26:47yok eyw. üstüne parada versen almam zaten artıkScorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen beni henüz anlayamamışşsın sanırım.Sorun link eklemen değil linki sinsice eklemen.Ama biz çok bilmişiz ya anlamayız
- 25-12-2013, 00:28:22Ne bir hakaret ne bir üslup bozukluğum vardır.mr_cpu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dileyeni kullanmaya istemeyeni kullanmayaya davet ettim her seferinde.
Bir üstteki mesajım sizin içinde geçerli.
Kampanyadan yararlanmak isterseniz beklerim. - 25-12-2013, 00:30:36kalsın sayın hocam ben senden SELAM dahi almamScorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok Teşekkür ederim. Nası Sevindim Bilemezsiniz.Altına ekleseydiniz bide linki diye yazmadığınıza çok üzüldüm.