sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun ölüp ölmemem değil.Emeğe saygım her zaman sonsuzdur ama bu emeğin karşılığı sinsice şekilde alınmak istenir ise buna her zaman karşıyım.Yaptığınız ayıbı kabul etmeniz yerine hala direniyorsunuz.Bende nasıl üzüldüğümü anlatamam bu kadar güzel şifrelenmiş ve linklenmiş bir eklentiyi herkes kullanmalı bence dimi.Sonuçta emeğe saygı.
Siz ve sizin gibiler için konuya bir kampanya mesajı ekledim belki o ilginizi çeker.