• 24-12-2013, 16:49:53
    #19
    Hey gidi gelişen Teknoloji... Eskiden ne idüğü belirsiz sözde siteye kar yagıyor derdik ona sevinir kar yagdırırdık... Şimdiki gelen hale bak... Güzel bir paylaşım teşekkürler
  • 24-12-2013, 18:57:00
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte sizin emeğe saygınız da üslubunuz da bu kadar çirkin.
    Siz kullanmazsınız paranızla gider linksiz yaptırırsınız olur biter.
    Linki koyduğama sayenizde bir kez daha memnun oldum sizden önce acaba koymasamıydım diye düşünmüştüm ama anladım ki iyi etmişim.
    Böyle sizin gibi zihniyetli insanların kullanmasının önüne geçmişim ne mutlu bana.

    Yüzbinlerce bedava eklenti mevcut paha bicilemez olanlarda var icinde iki kod baska yerden alip ekleyip sifrleyip link ekletmen sanki iyilik yapiyormus gibi konu aciyorsun acikca belirtmelisin ilk konu icerisinde sitenize link ekliyor diye.. Bu sifrelemeyle neyin onune geciyorsun anlamadim.
  • 24-12-2013, 19:17:42
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler hocam tema ayarına evet yazdıktan sonra sorunsuz bir şekilde çalıştı
  • 24-12-2013, 20:47:15
    #22
    Ergün adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzbinlerce bedava eklenti mevcut paha bicilemez olanlarda var icinde iki kod baska yerden alip ekleyip sifrleyip link ekletmen sanki iyilik yapiyormus gibi konu aciyorsun acikca belirtmelisin ilk konu icerisinde sitenize link ekliyor diye.. Bu sifrelemeyle neyin onune geciyorsun anlamadim.
    İki kod alıp başka bir yere yapıştırıp ücretsiz dağıtta bizde faydalanalım o zaman.
    Sizin gibiler hep çıkar muhakkak ama muhakkak her konuda bir tane olur siz ikinci oldunuz tebrik ederim.
  • 24-12-2013, 23:06:36
    #23
    Scorpion2763 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki kod alıp başka bir yere yapıştırıp ücretsiz dağıtta bizde faydalanalım o zaman.
    Sizin gibiler hep çıkar muhakkak ama muhakkak her konuda bir tane olur siz ikinci oldunuz tebrik ederim.
    Üçüncüde ben olayım ozaman Yaptığınız bu işlemi konu başlığında belirtmeniz gerekmektedir.Kullananlardan habersiz insanların sitesine link eklemeniz büyük ayıp!!!
  • 24-12-2013, 23:13:43
    #24
    teşekkürler.
  • 24-12-2013, 23:14:45
    #25
    Ergün adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzbinlerce bedava eklenti mevcut paha bicilemez olanlarda var icinde iki kod baska yerden alip ekleyip sifrleyip link ekletmen sanki iyilik yapiyormus gibi konu aciyorsun acikca belirtmelisin ilk konu icerisinde sitenize link ekliyor diye.. Bu sifrelemeyle neyin onune geciyorsun anlamadim.
    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üçüncüde ben olayım ozaman Yaptığınız bu işlemi konu başlığında belirtmeniz gerekmektedir.Kullananlardan habersiz insanların sitesine link eklemeniz büyük ayıp!!!
    Ben link eklemiyor diye bir şey demedim zaten. Habersiz kelimesi ise yersiz olmuş bence. Gelip sitenize link ekleyip kaçmıyorum.
    Benim eklentimi indiriyorsunuz ve aktif ediyorsunuz linkim ekleniyor hepsi bu.
    Eklentimi kullanmazsınız böylece linkim eklenmez.
    Tekrar belirtiyorum kimseye zorla bir şey kullandırmıyorum.
    Eklentiyi kullanan linki görüyor sizin de gördüğün gibi.
    İşine gelen kullanır işine gelmeyen kullanmaz.
  • 24-12-2013, 23:23:12
    #26
    Merak etmeyin bu satten sonra kullanmam zaten.Bende mesajımda zorla kullandırdıgınızı soylemedım sızın o mesajı yazmanız boş olmuş.Evet farkettim ve kaldırdım ya farketmeseydim? Yaptıgınız acıkca habersizce link eklemek.
  • 24-12-2013, 23:35:30
    #27
    sercander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmeyin bu satten sonra kullanmam zaten.Bende mesajımda zorla kullandırdıgınızı soylemedım sızın o mesajı yazmanız boş olmuş.Evet farkettim ve kaldırdım ya farketmeseydim? Yaptıgınız acıkca habersizce link eklemek.
    Merak etmeyin fark etmeseydiniz ölmezdiniz.
    Emek harcanan bir şeylerin dahada gelişmesi için katkıda bulunmuş olurdunuz.
    Kullanmamanız da beni çok üzdü.
    Pagerank değeri 8 olan bir siteyi kaçırdım tüh.