İşte sizin emeğe saygınız da üslubunuz da bu kadar çirkin.
Siz kullanmazsınız paranızla gider linksiz yaptırırsınız olur biter.
Linki koyduğama sayenizde bir kez daha memnun oldum sizden önce acaba koymasamıydım diye düşünmüştüm ama anladım ki iyi etmişim.
Böyle sizin gibi zihniyetli insanların kullanmasının önüne geçmişim ne mutlu bana.
Yüzbinlerce bedava eklenti mevcut paha bicilemez olanlarda var icinde iki kod baska yerden alip ekleyip sifrleyip link ekletmen sanki iyilik yapiyormus gibi konu aciyorsun acikca belirtmelisin ilk konu icerisinde sitenize link ekliyor diye.. Bu sifrelemeyle neyin onune geciyorsun anlamadim.