• 31-10-2012, 18:11:47
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    penalty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kod bazında tema uçacak halde olsada en başta sağlam bir Grafikerle anlaşıp görselliği iyi olan bir Tasarım ile yola çıkmadığın için bu haliyle temanın satışının Hüsran olacagının garantisini verebilirim. İnsanlar en önce görseli ve diziliği görerek Tema satın alıyorlar. Kolay gelsin.
    Hocam;

    Bir Grafikere çizim yaptırmak 15 gün
    Botların yazılması 1 hafta
    Sitenin tamamen kodlanması 1 ay
    Seo optimizasyonu, Hız optimizasyonu, ie, mozilla, chrome şablon hatalarının giderilmesi, java dosyalarının düzenlenmesi ıvırı zıvırı derken abi anlayacağın 2 ay gibi bir süre geçiyor.

    Bu işleri yapan adamların ortalama maaşı 3 bin lira olduğu için
    3 kişi tema ortaya çıkana kadar bu işin başında durduğunda 18 bin tl gibi bir rakam ortaya çıkar.

    Sence ben bu temayı 1.900 adet
    Harika bir grafik
    Kusursuz kodlama
    Hatasız botlar dahi olsa satabilirmiyim.

    Bence hayır

    O yüzden Mevcut halini tek başına yapıp 50 adet satmak gibi bir hedef koymak çok daha makul ve mantıklı geldi bana haksızmıyım

    Renklerini değiştmek kolay yeterki yerlerine koyacak renkler olsun
  • 31-10-2012, 18:15:52
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Fikirlere saygılı olmak lazım, görsellik beğendirilmesi zor bir durum tabi ki. Ama bence çok sade ve başaraılı bir çalışma. Eline sağlık. hayırlı satışlar.
  • 31-10-2012, 18:21:58
    #21
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ubilet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikirlere saygılı olmak lazım, görsellik beğendirilmesi zor bir durum tabi ki. Ama bence çok sade ve başaraılı bir çalışma. Eline sağlık. hayırlı satışlar.
    Teşekkür ederim.
  • 31-10-2012, 22:04:16
    #22
    çok güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık hazır olduğunda görüşmek isterim
  • 31-10-2012, 23:00:13
    #23
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    vezirhan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel bir çalışma olmuş elinize sağlık hazır olduğunda görüşmek isterim
    Elbette dostum haberdar edeceğim
    Bi kodlaması bitsinde hele
    şu anda temada görünmeyen yerleri aktif edeyim o zaman daha çok beğeneceksiniz
  • 01-11-2012, 02:26:46
    #24
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Gazeteler bitti sayilir

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 02:26:46 -->-> Daha önceki mesaj 01:28:55 --

    gun[LEFT adlı üyeden alıntı:
    [/LEFT]esbjk;1066113867]bidoluhaber.tv dede bu script i kullanıyorsun ordan baya basarılı sonuclar aldın alanlara sımdıden hayırlı olsun Özgür yine iyi iş çıkartmışsın ellerine sağlık
    Sagol gunes abi
  • 01-11-2012, 07:15:56
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ozgurkalyoncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Optimizasyon en son :-) php kodlarini dahi optimize edecegim,ama %97 alti olmayacak garanti ederim
    hocam optimizasyon yapacağım diye beklemene gerek yokki kodlama vs yaparkende optimizasyona uygun şekilde yazarsan geri dönmek zorunda kalmazsın.
  • 01-11-2012, 17:27:08
    #26
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hayri_67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam optimizasyon yapacağım diye beklemene gerek yokki kodlama vs yaparkende optimizasyona uygun şekilde yazarsan geri dönmek zorunda kalmazsın.
    Geri dönmek zorundayım Tüm şablon bittiğinde css i tekrar baştan kodlayacagım
  • 13-11-2012, 00:07:59
    #27
    bu temayla ilgili bir gelişme varmı halizarda demo aynen duruyor..